SARRERA

 


Kaixo! Ane Feijoo naiz, kazetaritzako bigarren mailako ikaslea. Blog honen bitartez Informazioa Telebistan irakasgaian egiten ditugun hainbat lan aurkeztuko dizkizuet.

Lehenik eta behin liburutegiko aurkezpena bat. Proeiktu honetarako liburutegiko eraikineko hainbat argazki egin ditut, baina bideoa liburutegiari buruz izan behar denez, liburuak gehien agertzen diren objektuak dira, jendearen atentzioa lortzeko nahian. Bideoa liburu baten portadarekin amaitzen da; "Si, eres creativo" motibazio bezala hartu dut. 


Ane Feijoo, Liburutegiko bideopresentazioa


Beste aldetik, Katyngo Sarraskiari buruzko albiste bat grabatu behar genuen, hona hemen nire grabazioa.


Gaurko klasean klasekideeen arteko elkarrizketak egin ditugu. Nire kasuan Lucía Izquierdo klasekideari galdera pare bat egin dizkiot. 

Antzerkia gustoko du eta hainbat antzezlanetan aritu da. Gehiago jakin nahi baduzue, hona hemen bideorako esteka!



Azkenik, "Los Bailables" erreportajea ere egin dugu, honetarako taldean aritu gara Urko García, Naia Fernández, Lucía Izquierdo eta nik, Ane Feijoo.

Erreportajean nagusientzat antolatzen diren ekintzei buruz hitz egiten dugu, antolatzen diren dantzei buruz konkretuki.

Esan beharrik ez dago asko disfrutatu dugun erreportajea izan dela, beraz, gure esperientzia ikusita, emaiozue aukera bat eta ikusi osoa, gustatuko zaizue eta!








Comentarios